آدرس : مجری کسب وکاراینترنتی

  • استارتاپ تجارت الکترونیک

    امروز تجارت الکترونیکی خود را شروع کنید ، آسان است ، موثر است.
    خرید آنلاین تنها زمانی امکان پذیر شد که اینترنت در سال ۱۹۹۱برای عموم مردم باز شود.
    در آن زمان com.Amazon یکی از اولین سایت های تجارت الکترونیکی در ایاالت متحده بود که فروش آنالین محصوالت را آغاز کرد.
    پس از آن هزاران مشاغل دنبال کردند و راحتی ، ایمنی و تجربه کاربری تجارت الکترونیکی با گذشت زمان به طور چشمگیری بهبود یافته است.
    بنابراین تجارت الکترونیکی قبلا وجود داشته و شرکتی مانند آمازون ثابت کرده که تجارت تجارت الکترونیکی برای کل جهان چیست.
    با توجه به بیماری همه گیر COVID ، امروز ما قادر به ارتقا major عمده تجارت الکترونیکی هستیم
    S0در چارچوب COVID و امروزه مشاغل تجاری به احتمال زیاد فرآیندهای کسب و کار خود را به صورت آنالین تغییر می دهند.
    بنابراین ما در اینجا برخی از راه حل های رایج برای کسب و کارهایی مانند مشاغل شما برای شروع کار با تجارت آنالین خود را بحث خواهیم کرد.
    مراحل ساده برای شروع تجارت و تجارت تجارت الکترونیکی است
    بستر تجارت الکترونیکی خود را انتخاب کنید
    بسته به صنعت خود یک موضوع را انتخاب کنید
    ماژول های از دست رفته را که از یک فروشگاه تجارت الکترونیکی کامل پشتیبانی می کنند ، ادغام کنید.
    ادغام درگاه پرداخت
    برای جذب بازدید و تبدیل از تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
    .۱بستر تجارت الکترونیکی را انتخاب کنید
    بسته به ماهیت تجارت خود می توانید یکی از بسیاری از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی را انتخاب کنید که امروزه وجود دارد.
    برخی از رایج ترین و پرکاربردترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۲۰ ، WordPress ،Bigcommerce ،OpenCart ،Shopify ،
    Prestashopو Magento هستند.
    این سیستم عامل ها برای ایجاد و راه اندازی یک وب سایت در تجارت الکترونیکی امروز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.
    به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت نوپا با موارد کمتر مانند ۱۰۰ تا۵۰۰ مورد هستید ، می توانید از وردپرس استفاده کنید
    اگر موارد از ۵۰۰ تا ۵۰۰۰۰ سیستم عامل مانند OpenCart ، BigCommerce ،Shopifyو PrestaShop باشد ، امکان پذیرتر است.
    به طور مشابه برای شرکت های بزرگ بستری مانند Magento بسیار توصیه می شود .بنابراین عاقلانه آن را انتخاب کنید.
    .۲بسته به صنعت خود یک موضوع را انتخاب کنید
    آن روزها گذشته است که شما برای راه اندازی تجارت الکترونیکی به یک توسعه دهنده برای مشاوره در مورد تجارت نیاز داشتید.
    امروز همه چیز در مورد الگوها و مضامین آماده است و شما می توانید طیف گسترده ای از مضامین یا الگوها را از اینترنت انتخاب کنید.
    شما می توانید میلیون ها تم و الگو را در اینترنت در دامنه خود پیدا کنید و این مضامین از کل تجارت الکترونیکی پشتیبانی می کنند.
    با تشکر از انجمن آنلاین توسعه دهندگان فناوری اطلاعات ، مهندسان و شرکت هایی که برای آن کار کرده اند و به صورت رایگان و همچنین هزینه ای
    در اینترنت در دسترس است.
    برخالاف نسخه پولی ، نسخه های رایگان مضامین و الگوها ممکن است محدودیت هایی داشته باشند.
    بنابراین اگر کسب و کار شما برای OpenCart مناسب است و تصمیم دارید که به سراغ چارچوب OpenCart بروید ، می توانید اطلاعات بیشتری در
    مورد.۳ماژول های از دست رفته را که از فروشگاه کامل تجارت الکترونیکی پشتیبانی می کنند ، ادغام کنید
    فروشگاه تجارت الکترونیکی به عنوان ترکیبی از کدهای متصل به یکدیگر متصل می شود که معمولا ماژول نامیده می شوند.
    این ماژول ها با نصب یا تعبیه آن در فروشگاه آنلاین خود ، به راحتی عملکرد فروشگاه را افزایش می دهند.
    به طور معمول به عنوان افزونه شناخته می شود ، بسته به اینکه کدام وب سایت خود را اجرا می کنید می توانید تقریباً هر افزونه را در بازار آنالین
    دریافت کنید.
    در اینجا برخی از متداولترین بلوک های منطقی و کاربردی که برای یک فروشگاه تجارت الکترونیکی دسته بندی شده اند ، آورده شده است .اینها شامل
    می شود
    پرداخت آسان
    محاسبه حمل و نقل
    روش های پرداخت
    حساب های مشتری
    مرور محصول
    تجزیه و تحلیل فروش
    گزارش های تجاری
    مدیریت سفارش
    مدیریت کاتالوگ
    مرور کاتالوگ
    بهینه سازی موتور جستجو
    و بسیاری موارد دیگر که می توانند فروشگاه الکترونیکی شما را در عرض چند دقیقه مقیاس بندی کنند و عملکرد فروشگاه آنلاین شما را افزایش دهند.
    .۴روش های پرداخت فروش آنلاین را ادغام کنید

    اگر فروشگاه اینترنتی تجارت الکترونیکی دارید ، بسیار مهم است که روش پرداخت صحیح داشته باشید.
    فروشگاه های تجارت الکترونیکی و فروشگاه های آنلاین مجموعه ای از گزینه های پرداخت آنلاین را برای مصرف کنندگان به صورت آنلاین و آفلاین
    ارائه می دهند.
    بنابراین گزینه های پرداخت مختلفی وجود دارد که توسط فروشندگان در دسترس قرار می گیرد و این شامل روش های پولی مانند
    کارت اعتباری
    کارت اعتباری
    انتقال بانکی بصورت آنلاین
    UPIغیره و اکسیژن، Jio Money ،Airtel Money ،PhonePe ، (BHIM کیف پول
    و روش های آنلاین مانند
    پرداخت نقدی هنگام تحویل
    این گزینه های پرداخت مزایای بی شماری دارند و هر گزینه می تواند برای خریداران مختلف متفاوت باشد.
    این گزینه های پرداخت همچنین می توانند با چندین درگاه PayPal ادغام شده و برای مجاز و شارژ قابل تنظیم باشند.
    -۵از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای جذب بازدید و تبدیل استفاده کنید
    رسانه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین بسترهای تبلیغاتی برای جلب توجه و جذب صنعت تجارت الکترونیکی است.
    فیس بوک و اینستاگرام برخی از بسترهای گسترده ای هستند که برای تبلیغات تجارت الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آنها TikTok و
    Snapchatدنبال می شوند.
    بنابراین امروزه با استفاده از هر یک از این سیستم عامل ها می توان مشتری و فروش آنلاین را به راحتی جلب کرد.
    بدون رسانه های اجتماعی ، فکر کردن در مورد فروش آنلاین غیرممکن بود ، بنابراین رسانه های اجتماعی در بازار رقابتی امروز برای جذب جذابیت و
    فروش ، مزیتی برای بازاریابان محسوب می شوند.
    یکی از مهمترین مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی این است که شما می توانید امروز یک برند جدید راه اندازی کنید و فروش خود را از امروز آغاز
    کنید.
    یکی دیگر از جنبه های رسانه های اجتماعی مارک تجاری است ، در ابتدا می توانید با نام تجاری شروع کنید و بعداً از استراتژی های تبلیغاتی پرداخت شده
    برای تبدیل مخاطبان خود به مشتری استفاده کنید

     

    نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید